czwartek, 4 sierpnia 2016

'Meet the artist'


Wczoraj na ll dodałam prace z serii 'Meet the artist' czyli pomysłu Ayris10*.
Jakość na ll powala dlatego w tym poście są lepsze zdjęcia^^



Co do fryzury: w rzeczywistości jest o wiele gorsza, tu nawet jakoś wyszła...
Dopiero po zrobieniu pracy skapnęłam się, że nie zrobiłam kolczyków ;-;
Jeśli chodzi o bluzkę, jest o wiele ładniejsza. Sknociłam kolorystykę i najwyraźniej nie umiem rysować sowy z łapacza snów xD
Tak na marginesie bluzka z New Yorkera xD 
                                           nwm jak to się pisze

Buty no comment ;-;
To "MLPony" tu chodzi o My Little Pony xD
Nie zmieściłoby się całe...
Powiedzmy, że można się doczytać( chyba)

Mam nadzieję, że zdjęcia są ok.
Jaki chcielibyście kolejny post?? Bo mi nudno ;-;

HDraw


8 komentarzy:

  1. Cudna praca ;) Muszę mieć tą bluzkę ^.^ Cudna jest :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysunek :) Zapraszam do mnie: art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com
    Szykuję na moim blogu pewien challenge...jeżeli nie zapomnę, zostaniesz nominowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca! a bluzka jest cudna. bardzo podoba mi się cieniowanie.
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł i praca bardzo osobliwa i wyjątkowa
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

\niewiem co sądzisz o poście, więc miło mi będzie jak się tym podzielsz/
\nie zatwierdzam komentarzy, ale wiedz, że jeśli napiszesz w komie coś...dziwnego itp. komentarz zostanie usunięty/