środa, 3 sierpnia 2016

'Dom Hadesa' i Rainbow Dash

Zabrałam się dzisiaj za dwa kolejne rysunki - Rainbow Dash (cofam się w rozwoju xD) i okładkę książki "Olimpijscy Herosi Dom Hadesa" autorstwa Ricka Riordana. Zapraszam do czytania^^



*podobieństwo okładki do rysunku*
Trochę zmodyfikowałam okładkę xD
Ogólnie nie jestem zadowolona z rysunku mogło wyjść trochę lepiej :/


*czarno biały filtr^^*

Druga praca to jakby taki dziwny kolaż...
Jak pisałam wyżej cofam się w rozwoju x'DD
To naklejone to stary rysunek z przed roku... Nie chciało mi się robić kolejnego więc nakleiłam xD
Dziwię się bo w żadnym rysunku nie użyłam promarkerów...
Kredki tylko...
Użyłam jakiś Grand Color, Mondeluzów, Polycolor, FC Eco, Progresso, cienkopisa Micron i Frixon, białego żelopisu, i czegoś tam jeszcze...
*filtry^^*
Ech, to chyba na tyle...
Wiem, że jakość zdjęć powala dobrą jakością(sarkazm ;-;)
Pozdro,
HermnD :3
*te moje dziwne skróty*

6 komentarzy:

  1. Cudowne^^ Tak pięknie rysujesz :O Zazdro :v
    ~Ktoś

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek na podstawie okładki wyszedł bardzo fajnie. Natomiast w drugiej pracy... naklejona część psuje cały efekt. Jeśli nie chce Ci się czegoś rysować, to zrób sobie przerwę i wróć do rysunku gdy będziesz miała ochotę. Pomijając to druga praca również wyszła ciekawie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

\niewiem co sądzisz o poście, więc miło mi będzie jak się tym podzielsz/
\nie zatwierdzam komentarzy, ale wiedz, że jeśli napiszesz w komie coś...dziwnego itp. komentarz zostanie usunięty/