piątek, 5 sierpnia 2016

Libster Blog Awards


Już drugi raz zostałam nominowana do LBA tym razem przez Kejti Lou :3
Serio, nie chce mi się tłumaczyć na czym to polega, ale pewnie większość wie...
Jak nie to się można domyślić z rozwinięcia posta xD


Pytanka od Kejti Lou:


1. Jak byś chciała mieć na imię? W sumie to bym przeżyła jakbym miała takie imię jakie mam, ale myślę, że chciałabym mieć na imię Lena lub Nina.

2. Ile według Ciebie trwa dzieciństwo? No chyba do osiemnastki xD Chociaż niektóre wkurzające laski typu plastic z mojej klasy, które mają ledwo po dwunastce, a zachowują się jakby miały 20 ;-; Ale wracając do pytania to zależy...


3. Jak długo wytrzymałabyś bez ludzi? Nie mam bladego pojęcia :')

4. Jakbyś miała (odpukać) jutro umrzeć, byłabyś szczęśliwa i czy żałowałabyś czegoś? Żałowałabym... wielu rzeczy...

5. Czym jest według Ciebie mądrość? Że jest się mądrym :')

6. Gdybyś mogła mieć tylko jedno: Wiedza czy Inteligencja?
Chyba inteligencja.

7. Lubisz Kejtisia? <3
Jasne, czemu by nie :D

8. Jak często masz zły humor?
Milion razy w ciągu dnia i miliard w ciągu roku szkolnego( chodzę do okropnej klasy, nikt mnie tam nie lubi, wszyscy są jacyś dziwni)

9. Jesteś typem samotnika, czy raczej osoby towarzyskiej?
Samotnik... Raczej nie mam z kim być towarzyska...

10. Masz ulubiony wiersz? Napisz jaki
Wszystkie rymowane chore przepowiednie z Percy'ego Jacksona, ale nie wiem czy można to wziąść za wiersz ;-;

11. Mickiewicz, czy Słowacki?
Żaden.
Lubię książki, ale nie klasykę.

Nie nominuję nikogo, bo wiem, że nie wszyscy lubią pisać to całe LBA, tym bardziej, że są wakacje ;D

Pozdro,
HermnDraw :3




4 komentarze:

  1. Jeżeli chcesz, to możesz mnie nominować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak podjęłam decyzję, że nie będę nikogo nominować...Sorry jak chciałaś pisać LBA...

      Usuń
  2. Hej! Zostałaś nominowana do Podaj Dalej Challenge! Poczytaj o tym -> http://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/2016/08/podaj-dalej-challenge.html#more

    OdpowiedzUsuń

\niewiem co sądzisz o poście, więc miło mi będzie jak się tym podzielsz/
\nie zatwierdzam komentarzy, ale wiedz, że jeśli napiszesz w komie coś...dziwnego itp. komentarz zostanie usunięty/