poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Koński rysunek


Pomyślałam ostatnio, że fajnie by było zrobić jakiś inny rysunek, ponieważ praktycznie jedyne rysunki jakie robię to ll i portrety. Zabrałam się wczoraj za narysowanie mojego ulubionego zwierzęcia- konia.
W tym poście pokażę jakich kredek użyłam i opiszę rysunek. Zapraszam do czytania ;3



Częściowo wzorowałam się na tym zdjęciu(okładka encyklopedii o koniach z biblioteki xD)

Użyłam kredek Derwent Artistic, Polycolor, Mondeluz, Faber Castell Eco, Progresso, Giotto i białego żelopisu. Tło to Mondeluzy na mokro xD
Podoba Wam się rysunek? Chętnie poczytam wasze opinię w komentarzach(których pewnie nie będzie...)
HermnDraw

6 komentarzy:

  1. śliczny rysunek, konik ma bardzo dobrane kolory
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rysunek...☺️🖍✏️ Ja też chyba narysuje konia tylko inna postawa i inne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory są bardzo ładnie dobrane, grzywa też mi się podoba. jedynie anatomia trochę średnio mi się podoba- ale konie mają bardzo trudną anatomię, więc i tak ładny rysunek :)
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anatomia w rysunku też mi się średnio podoba, ale jak na pierwszy raz nie jest źle :D

      Usuń

\niewiem co sądzisz o poście, więc miło mi będzie jak się tym podzielsz/
\nie zatwierdzam komentarzy, ale wiedz, że jeśli napiszesz w komie coś...dziwnego itp. komentarz zostanie usunięty/